Rejestracja telefoniczna w dniach poniedziałek – piątek: 10.00 – 17.00

Tel: 505099446

KRZEM, jony krzemu

Wsparcie układu immunologicznego

Analiza Pierwiastkowa Włosów

Badanie diagnostyczne na poziomie komórkowym (przyczyny chorób)

Komórki macierzyste

Wyjątkowy, skuteczny i innowacyjny sposób regenerecji komórek macierzystych

Ortomolekularny dobór suplementów - badania. Arkadia Klinika Rzeszów
Naturalne suplementy

Naturalne suplementy diety zalecane po Analizie Pierwiastkowej Wlosów

Food Detective test nietolerancja pokarmowa Rzeszów
Food Detectiv

Sprawdź, które produkty Ci szkodzą (przeciwciała IGg)

Lekarze znają się na chorobach,
my znamy się na zdrowiu.

Naszą specjalizacją jest dietetyka medyczna. Od 20 lat zajmujemy się medycyną komórkową, czyli określamy przyczyny problemów zdrowotnych.

Nasi specjaliści: dietetyk medyczny, inaczej dietetyk kliniczny, określają przyczyny nieprawidłowości funkcjonowania organizmu na poziomie komórki za pomocą nowoczesnych badań diagnostycznych.

Proponujemy powrót do zdrowia i właściwej wagi przez:

  • oczyszczanie organizmu
  • odrobaczanie, odgrzybianie, odkwaszanie
  • usuwanie toksyn i metali ciężkich

następnie:

  • dożywienie – indywidualny dobór diety i suplementacji
  • wzmocnienie naturalnej odporności.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

UWAGA !

W związku z ciągle rozszerzającym się zasięgiem wirusa COVID-19 (Koronawirus) mamy dla państwa informację w jaki sposób przygotować się na te zagrożenie. W jaki sposób podnieść odporność organizmu państwa oraz państwa dzieci. To nasza wewnętrzna odporność jest najlepszą obroną przed atakiem wirusów.

 

Jak wzmocnić odporność organizmu?

Najlepszym sposobem na wysoką odporność organizmu jest zdrowy styl życia. Warto wyrobić sobie dobre nawyki, żeby wspierać swój układ odpornościowy każdego dnia. Które są najważniejsze?

  • Prawidłowe żywienie – jest pierwszym krokiem do budowania odporności organizmu.  Należy spożywać lekkie i zdrowe posiłki w regularnych odstępach czasu. Najwięcej miejsca na talerzu powinny zabierać warzywa. Ważne są różnorodne składniki pokarmowe, przy małej ilości soli i cukru. Odpowiednie żywienie najlepiej obrazuje piramida żywienia opracowana przez Światową Organizację Zdrowia (WHO).
  • Błonnik i prebiotyki – duża część odporności bierze się z jelit i to właśnie ten narząd powinien być wspomagany. Można to zrobić dzięki dużej ilości błonnika pokarmowego i prebiotyki. Pomogą one zadbać o prawidłową florę bakteryjną, która ochrania przed toksynami, drobnoustrojami i wirusami. Zabezpiecza także przed przenikaniem do wewnątrz toksyn i wirusów, dzięki czemu organizm staje się bardziej odporny.
  • Sen i wypoczynek – prawidłowa ilość snu redukuje stres i wspomaga regenerację organizmu. Najlepsze jest nieprzerwane, około 7 godzin snu nocą, w temperaturze nie wyższej niż 19°C. Pomieszczenie powinno być zaciemnione i wyciszone. Przed snem nie należy jeść ciężkostrawnych potraw. Niedobór snu sprawia, że szybciej łapiemy infekcje i wirusy.
  • Sport – codzienna dawka ruchu na świeżym powietrzu to naturalny dla organizmu sposób wzmacniania odporności. Ważniejsza od stopnia wysiłku jest jego regularność – nawet przejście pieszo kilku przystanków każdego dnia pomoże zarówno zdobyć kondycję, jak i wzmocnić układ odpornościowy człowieka. Niewskazany jest jedynie wysiłek ekstremalny, który chwilowo może obniżać poziom odporności.
  • Hartowanie organizmu – ciągłe przebywanie w ciepłej temperaturze sprawia, że organizm nie uodparnia się na czynniki zewnętrzne. Zalecanie jest spanie w chłodnym pomieszczeniu, zażywanie zimnych pryszniców i spacery niezależnie od pogody. Takie praktyki długofalowo bardzo pozytywnie wpływają na odporność.

    Suplementacja witamin a odporność organizmu

    Najlepszym rozwiązaniem jest przyjmowanie witamin i mikroelementów wraz z pożywieniem. Jeżeli mamy niedobory, przyjmowanie witamin powinniśmy ustalić ze swoim lekarzem. Możemy wspierać się także suplementacją witamin we własnym zakresie zachowując ostrożność.

  • Najlepsze dla podnoszenia odporności organizmu są: Witamina C, Cynk, Witamina D, Czosnek. Również witaminy z grupy B mogą być pożywką dla naszych dobrych bakterii. Podczas przyjmowania antybiotyków należy unikać preparatów wielowitaminowych. Zalecane są dodatkowo domowe sposoby wzmacniania odporności: miód, aloes, chrzan, imbir, kurkuma lub czosnek.

Zapraszamy do skorzystania z naszej bogatej oferty handlowej. 

 

ARKADIA

KLINIKA DIETETYKI, REHABILITACJI
I DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ

35-111 Rzeszów, ul Legionów 5/2

Rejestracja tel. od Pn do Pt:
od godz. 10.00 – 17.00
tel. kom. 505099446

Zdrowie i choroba nie są zdeterminowane na poziomie organów, ale na poziomie milionów komórek budujących nasze ciało.

Dr med. Matthias Rath

PARTNERZY:

NEWSLETER
Zapisz się aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach.